20. toukokuuta 2013

Sunshine award


Olen saanut jo aikaa sitten tämän tunnustuksen ihanalta Fridalta Koti kaupungin laidalla -blogista. Kiitos paljon! Vastaukset tulee vain hieman viiveellä. :o)


Tunnustukseen kuuluu kertoa seuraavia asioita.

LEMPINUMERO
Tämä on hankala juttu. Muistan kun jo ala-asteella kaikissa ystäväkirjoissa tms. kysyttiin tätä samaa asiaa, mutta en ole koskaan ajatellut mikä olisi minun lempinumero. Miten sellainen edes tulee?! :oDDD Mutta jos nyt vähän tylsältä kantilta tätä asiaa alkaisi lähestyä niin voisihan se olla vaikka syntymäpäivä. Minun tapauksessa se olisi 13, eli epäonnen luku. Voiko se nyt olla kenenkään lempinumero?! :oD Tämä on hankalaa!! :oD

ALKOHOLITON SUOSIKKIJUOMA
Hmm....vesi tai rasvaton maito. Mut onhan pirtelökin aika hyvää! :o)

LEMPIELÄIN
Kissa, ehdottomasti kissa. Olen kissaihmisiä. :o)

FACEBOOK VAI TWITTER
Facebook, kuljen tässä asiassa hieman jälkijunassa, koska minulla ei ole minkäänlaista suhdetta Twitteriin.

INTOHIMO
Työ, kaunis koti, Lexington, Odd Mollyn ja ChillNorwayn vaatteet. Hyvä ruoka ja viini. Eli siis melkein kaikki kulminoituu töihin! :oD

SUOSIKKI VIIKONPÄIVÄ
Perjantai ja lauantai.

SUOSIKKIKUKKA
Pidän kyllä paljon perinteisestä ruususta, mutta pionit ja hortensiat ovat ehkä himpun verran kivempiä. Orkideakin on kaunis. Onhan näitä! :o))))

LEMPIVÄRI
Valkoinen, harmaa, beige, greige. Mutta jos ihan varsinaista väriä ajatellaan niin kyllä se taitaa olla vaaleanpunainen. Vaikka se tummansininenkin tuntuu nyt hyvältä, mutta vaaleanpunainen on ollut suosikkini aina, ihan aina. Minulla oli vaaleanpunainen hääpukukin, hih. :o)


Tämä tunnustus on tainnut kiertää jo vaikka kuinka monessa blogissa ja vaikka kuinka monta kertaa niin en laita tätä eteenpäin, mutta ottakaa tämä tästä mukaanne jos siltä tuntuu. :o))))) Tätä oli ihan yllättävän kiva tehdä! :o)


Helene

2 kommenttia:

Teidän lukijoiden juttujakin on kiva lueskella ja ne lämmittävät mieltä, joten älä epäröi jättää kommenttia! ♥