24. tammikuuta 2013

Vuosi 2012 - Syys-lokakuu


SYYSKUU 2012

Minulla alkoi työt syyskuun ensimmäinen päivä, jolloin olin ihanaisen Ulla-pomoni kanssa Paloheinässä toritapahtumassa. 


Päivä oli tosi tosi mukava, mutta hyvin viileä, tuulinen ja loppujen lopuksi myös sateinenkin. Päivän lopuksi oli mukava mennä työpaikalle meidän pikkuruiseen Country Cafeeseen juomaan kuppi kuumaa kahvia. :o)


Seuraavana viikonloppuna matkustimmekin mieheni kanssa kaksistaan ystäväni häihin Pohjanmaalle, kyllä, juuri sen kenen polttareissa kesäkuun alussa olin. :o) Häiden teemaväri oli vihreä. :o)




Kun olimme kotiutuneet kunnolla uuteen kotiin, ja olin päässyt jo pikkuhiljaa työrutiiniin, kävimme kylättelemässä sukulaisten luona jotka asuvat täällä pääkaupunkiseudulla. Viemisiä....mistäpä muualta kuin Country Whitesta. :o)


Alkusyksyn tunnelmia työpaikalta. :o)


Myös meillä kävi vieraita katsomassa meidän uutta kotia. He toivat tullessa syksyyn sopivat kukkakimpun.


Leivoin silloin näitä hirmu-herkullisia omenamuffinsseja, ohje näihin löytyy täältä.


LOKAKUU 2012

Syksy alkaa olla hienoimmillaan.


Syksyn tunnelmaan lyhtyjä ja ruukkuja piristämään pihoja ja parvekkeita pimeinä hetkinä. ♥


Syksyllä laitoin hiuksia töihin sen minkä kerkesin...ja aika paljon kerkesin! :oD


Palveluksessanne:


Seuraavaksi onkin sitten luvassa jo tämän sarjan viimeinen osa. Onneksi, hah! Koska kaikkia muita tuoreita ja kivoja juttuja olisi kirjoiteltavaksi, mutta minä olen hävittänyt minun puhelimen piuhan, jolla saan siirrettyä kuvat tietokoneelle, joten etsinnät jatkukoon, että saan kuvat sieltä ulos! :oD


Helene

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Teidän lukijoiden juttujakin on kiva lueskella ja ne lämmittävät mieltä, joten älä epäröi jättää kommenttia! ♥