7. syyskuuta 2012

Minun työpaikka

Muistanette varmaan tämän postauksen, jossa kerroin, että olen saanut unelmieni työpaikan, jonka vuoksi muutimme tänne pääkaupunkiseudulle. Aloitin työt viime lauantaina, enkä voi olla kertomatta sitä teille missä olen töissä!

Nyt siis paljastan sen teille....iik, jännittää!! :oD Uusi unelmieni työpaikka on 

Sisustusliike Country White 
Tuomarinkylän Kartanossa Helsingissä


Olen ollut töissä siellä nyt viikon, ja kyllä täytyy sanoa, että ihanampaa työpaikka saa kyllä etsiä! Kaikki on juuri niin ihanaa mitä olin kuvitellutkin. Työkaverit ovat aivan huippuja, ja itse pomo mitä parhain!! :o) Ja mikä miljöö...ei kovin suuri järkytys tulla tuolta maaseudulta....maaseudulle, mutta kuitenkin Helsinkiin! :oD


Viikon ajan olen nyt sitten hypistellyt käsissäni kaikkea ihanaa ja taistellut valtaisaa ostovimmaa vastaan! Vaikka en kovin paljoa ole yleensä innostunut väreistä, niin kyllä Greengate on uusi suuri rakkaus!! :oD....


...niin jos ei näitä vaatteita lasketa! Sisustustuotteiden ja huonekalujen lisäksi Country Whitessa on myynnissä myös Odd Mollyn, ChillNorwayn, Sandwichin ja Ewa i Wallan vaatteita. Mitä mahtavuutta!! Olen yrittänyt hillitä itseni, mutta minun ihka ensimmäinen Odd Molly löytyy jo vaatekaapista! <3


Tämä on myös yksi lempparinurkkaus töissä, josta löytyy Vågan korut. Ihastuin heidän koruihinsa ikihyviksi muutama vuosi sitten Habitare-messuilla, ja jäin koukkuun. Harmi kun näitä ei myyty Joensuussa missään, mutta mikäs sen mukavampaa nyt kun niitä saa ostettua ihan omalta työpaikalta!! :oD


Country Whiten monien ja monien ihanien tuotemerkkien joukosta löytyy myös Lexington.

  
 Liikkeeseen on tullut vaikka kuinka paljon syysuutuuksia...laatikko tolkulla, joita on purettu ahkerasti. Yhdestä laatikosta löytyi näin ihania bling-bling- valaisimia! :o)


Tähän loppuun voi vaan todeta, että miten ihanaa työnteko voikaan olla, tuntuu siltä kuin olisi tullut toiseen kotiin. 

Mieletön fiilis! 

Muutos joka on tämän työn takia tapahtunut, kaikki se stressi, jännitys ja työ mikä asunnon hankintaan, muuttoon ja koko elämän muutokseen liittynyt on nyt takana päin....

Kyllä kannatti, tämä on sen arvoista!!

Tulettehan sitten kaikki moikkaamaan minua Country Whiteen, nähdään!!

Ihanaa viikonlopun alkua jokaiselle!


Helene

6 kommenttia:

  1. Onpa kauniita tavaroita! Ei ihme, että nautit työnteosta :)

    VastaaPoista
  2. Näyttää ihanalta työpaikalta :)

    VastaaPoista
  3. Voi, onnea sinulle!
    Itselläni oli joskus Tampereella hieman vastaavanlainen ihana sisustusliike. Sitten muutin miehen perässä pääkaupunkiseudulle ja nyt olen hieman isommassa ketjussa töissä... Onneksi kuitenkin edelleen sisustusalalla.

    Sinulla on aivan ihastuttavia kuvia täällä blogissasi... Hyvää alkanutta viikkoa!

    Terkuin,

    Frida

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kiitos, aivan ihana kommentti...tässähän menee ihan hämilleen. :oD Ihana kuulla, että jonkun mielestä minun vaatimattomilla kuvaustaidoilla otetut kuvat ovat ihastuttavia! <3

      Kyllä sisustusalalla on ihanaa olla töissä, saa tehdä joka päivä just sitä mistä eniten pitää. Sillä periaatteella minäkin lähdin opiskelemaan => tahdon tehdä sitä työtä, mitä kaikkein mieluiten teen myös vapaa-ajalla! :o)))

      Ihanaa viikkoa myös sinulle!!

      Ai niin, kävinkin jo eilen pikaisesti pyörähtämässä blogissasi, jossa muuten kans on ihan tosi ihania kuvia yms. tulen käymään tänään myöhemmin paremmalla ajalla!! :o)

      Poista

Teidän lukijoiden juttujakin on kiva lueskella ja ne lämmittävät mieltä, joten älä epäröi jättää kommenttia! ♥