16. marraskuuta 2011

Se täydellinen iltapuku

Aikaisemmin olin etsimässä sitä, siihen pääset tästä. Olen nyt tehnyt päätökseni sen suhteen! Minullahan oli ne kolme vaihtoehtoa: vaalea vintage-henkinen, super magee bling bling-puku ja valkoinen. Ensiksi vaihtoehdoista tippui pois valkoinen, ehkä siksikin, että sen jatkokäyttö olisi hieman hankalampaa, koska eihän sitä voi esim. laittaa kesällä kenenkään häihin yms. Sitten vaihtoehtoina oli "vintage" ja "super magee". Kävin sovittamassa pukuja uudelleen. Olin jo mielessäni päätymässä vaaleaan, ehkä enemmän minun näköiseen pukuun, mutta kun sain sen uudestaan päälleni niin siitä puuttui "se jokin". Puku on kaunis ja siinä oli hieman leveämpi helma, mutta puvusta ei tullut sitä "wau, tää on mun puku" -fiilistä. Joten suuntasin toiseen liikkeeseen jossa toinen puku oli, ja kun laitoin sen päälleni niin olo oli: "Oh, tämä on niin IHANA!!" Eli valintani on siis se super magee puku, josta ei väriä ja bling blingiä puutu. :o)

Seuraavassa pieni sneak peek puvun väristä




Sitten myöhemmin lisää kuvia puvusta. Nyt kun puku on valittu niin on aika ryhtyä miettimään kenkiä, koruja, hiuksia, meikkiä jne, mutta niistä lisää myöhemmin. Iik, juhlaan on aikaa enää vajaa kaksi viikkoa. :o) 


Helene


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Teidän lukijoiden juttujakin on kiva lueskella ja ne lämmittävät mieltä, joten älä epäröi jättää kommenttia! ♥