23. kesäkuuta 2014

Kuulumisia lomalta...Kirkkonummelta :o)


Niinkuin otsikko kertoo, meidän kesäloman vietto on siirtynyt tänne etelään ja Kirkkonummelle!! Oi miten ihanaa!! Olo oli kyllä niin kotoisan mukava kun saavuttiin tuohon Kehä 3:lle. :o)))) Jotkut varmaan siellä ajattelevat, että olen aivan hullu, mutta kotiuduin tänne etelään vain niin kovin. :o) Ja tänne on vain päästävä mahdollisimman nopeasti muuttamaan takaisin. :o)


Näin loman alkajaisiksi tulimme tänne sukuloimaan, mutta vaihdamme majapaikkaamme piakkoin myös toisaalle. Siitä lisää sitten. ;o) Tuliaisiksi tänne toimme tämän kauniin orkidean.


Huomisesta päivästä tulee varmasti minun kaikkein ihanin lomapäivä, hih. :o) Muistatteko kun mainitsin teille, että tulemme käymään täällä Etelä-Suomessa ja kenties Country Whitessa jne.? :o) No, yksi minun (siis Country Whiten) ihana kanta-asiakas, jolle ihan viime töikseni viime kesänä tein sisustussuunnitelman heidän kotiin, oli sitten ottanut yhteyttä Country Whiteen ja ilmoittanut, että tarvitsi suunnitelman minulta nyt heidän kesämökkiin kun kerran olen tulossa! :oD No eihän siinä, en koskaan sano ei suunnittelutöille, aivan ihanaa päästä taas hommiin.


Olen siis huomenna tavoitettavissa Country Whiten Oitbackan liikkeeltä! :o))))) 
Aivan mielettömän ihanaa päästä sinne kun en ole käynyt siellä vielä kertaakaan. Enemmän tilaa, enemmän tuotemerkkejä, enemmän kaikkea ihanaa!! ♥

Nähdään siellä ja tulkaa tekemään loistavia ale-löytöjä!


Helene

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Teidän lukijoiden juttujakin on kiva lueskella ja ne lämmittävät mieltä, joten älä epäröi jättää kommenttia! ♥