26. kesäkuuta 2014

Jotain uutta inspiraatiota blogiin


Olen jonkin aikaa miettinyt, että mitä uutta kivaa keksisin blogiin. On paljon saanut lukea, miten blogit lukemani jäävät tauolle tai loppuvat yms. Missään tapauksessa en ole lopettamassa bloggaamista vaan päin vastoin, olen oikein innostunut tästä taas uudestaan. Tosin tällä hetkellä tuntuu, että blogi junnaa paikallaan, mutta tottahan se on ettei kukaan ala seuraamaan blogia, joka päivittyy keskimäärin kerran kuussa, ei todellakaan. Ja ketä kiinnostaa jättää kommenttia blogiin, jonka kirjoittaja ei itse jätä mitään jälkeä itsestään mihinkään, ei ketään. Olen tässä asiassa jotenkin kauhean kriittinen itselleni, mutta niinhän tämä kuitenkin menee. :o)


 Lomani aikana sen lisäksi, että yritän kovasti itse kirjoitella, olen yrittänyt etsiä itselleni lisää ihania ja inspiroivia blogeja luettavakseni. Olenkin löytänyt muutaman kivan oloisen ja siinä samalla huomannut miten oma makunikin on muuttunut vuosien varrella niin blogien kuin sisustamisen suhteen. Blogini on jo alkanut saamaan uutta ja mielestäni sitä oikeaa suuntaa. Välillä on tuntunut, että aloittaisinko ihan alusta puhtaalta pöydältä, koska blogin alkupuolen postaukset ja varsinkin niiden kuvat ovat todella...hmmm, ei niin hyviä, eikä ihan tätä päivää. ;o) Mutta sitten ajattelin, että nekin kuitenkin kuuluvat osaksi tätä blogia ja minua, ja sieltä kaikki alkoi niin antaa niiden olla siellä ihan kaikessa rauhassa. Onhan sitä kiva ainakin itse katsella vuosien päästä, että tuollaistako sitä on siellä ja täällä asuessa ollut. :o)

Tällä hetkellä myös oikein janoan uutta inspiraatiota kaikkeen, koska tuntuu, että se paikallaan junnaaminen on ollut päivän sana ihan kaikessa jo liian pitkään. Minulla ei ole pitkään pitkään pitkään aikaan ollut tällaista fiilistä, jopa koskaan aikaisemmin. No, koskaan aikaisemmin en ole asunutkaan Kainuussa, wink wink. :oD No ettei tämä(kin) postaus menisi taas ihan paatoksen puolelle niin jätetään aihe tällä kertaa tähän, koska se on tämän postauksen kannalta aiheeton.


 Olen tällä hetkellä ihan kamalan tylsistynyt suomalaisten sisustuslehtien tarjontaan, siis mitä ihmettä?! Aikaisemmin minulle saattoi tulla jopa 6-7 sisustuslehteä ja loput ostin kaupasta. Tällä hetkellä minulle tulee yksi ja jo oikein odotan senkin tilauksen loppumista. Minulle käy harmittavan usein niin, että vain selaan lehden läpi kahdessa minuutissa, suljen takakannen ja mietin, että tässäkö tämä oli, en saa niistä mitään irti. Kun taas onnekseni olen löytänyt ulkomaalaiset lehdet, joita lukiessa huokailen ihastuksesta useammankin kerran. Myös tämän takia yritän etsiä uusia blogeja omalle lukulistalleni, että saisin niistä myös uutta innostusta ja inpiraatiota. Eli vinkkiä voi jättää kommenttiboxiin. ;o)


Se uusi juttu mitä nyt yritän tässä pohjustaa on se, että (vitsit kun oikein jännittää) olen päättänyt vaihtaa blogini nimeä. Olen pohtinut uutta nimeä jo pidemmän aikaa, ja vihdoin olen myös keksinyt sille sopivan korvaajan. En paljasta sitä ihan vielä, mutta seuraavan postauksen teen jo uudella nimellä. ;o))))) Olen muuttanut myös blogini ulkoasua hieman, toki se voi vielä muuttua tästäkin.


Meidän lomasuunnitelmat vaihtuivat taas kun meidän Helsingin reissu jäikin odotettua lyhemmäksi sairastapauksen vuoksi, mutta vaikka se jäikin lyhyeksi niin se oli kyllä sitäkin antoisampi, voi vitsit mä nautin siitä ja olin kyllä niin elementissäni taas, ihanaa! Palaan aivan varmasti asiaan ihan kotvasen kuluttua, nimittäin Country Whiten uudesta Oitbackan liikkeestä on muuten sitten kuvia!! Tultiin siis takaisin tänne Keski-Suomeen eilen illalla ja yritän kovasti houkutella minun anoppiani, että lähdettäisiin huomenna yhdessä inspiraation haku reissulle Kalajoen loma-asuntomessuille kun tässä tulikin pari lisäpäivää lomailua tänne. Saa nähdä kuinka käy. :o))))))

Palataan uusin kujein! ;o)


Helene










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Teidän lukijoiden juttujakin on kiva lueskella ja ne lämmittävät mieltä, joten älä epäröi jättää kommenttia! ♥